تزئین اتاق خواب به سبک گِلَم (Glam)

تزئین اتاق خواب به سبک گِلَم
دسته بندی مقالات
برچسب ها

راه های زیادی برای تزئین اتاق خواب وجود دارد. از مدرن و معاصر گرفته تا کلاسیک و دنج، سبکی برای مطابقت با هر زیبایی شناسی، بودجه و اندازه طراحی وجود دارد. اما برای کسانی که علاقه مند به جذابیت دراماتیک هستند، یک اتاق خواب زیبا بلیط شما برای یک اقامتگاه مجلل است.

اتاق خواب های گِلَم با عنصری از پیچیدگی تعریف می شوند. آینه‌کاری‌، سر تخت‌های پرزدار، فرش‌های کرکی و ملحفه‌های ابریشمی که به اتاق شما حس هتل می‌دهد. اگر به دنبال افزودن زیبایی به اتاق خواب خود هستید، به جای درستی آمده اید.

یک لوستر خیره کننده آویزان کنید

با نورپردازی پر زرق و برق اتاق خواب خود را مجلل کنید. به دنبال لامپ های کفی باشید که با پایه های باریک و همچنین لوسترهای پر زرق و برق که در مرکز قرار می گیرند و روشنایی قوی می دهند.

قالب گیری قدیمی را اضافه کنید

چیزی در مورد یک اتاق با قالب گیری متفکرانه و پیچیده باعث می شود احساس گرانی داشته باشید. با افزودن قالب های کف تا سقف به یک یا همه دیوارهای اتاق خواب خود، ظاهر اروپایی را به دست آورید.

روتختی مخملی را انتخاب کنید

اگر پارچه خاصی وجود دارد که سبک گِلَم را فریاد می زند آن پارچه مخملی است. پس چرا با انتخاب مواد نرم، صاف و براق به روتختی خود کمی جذابیت اضافه نکنید؟ برای جذابیت بیشتر، یک لحاف و شمع های مشابه با رنگ های دلپذیر انتخاب کنید.

از آینه استفاده کنید

آینه ها می توانند نور را منعکس کنند و اتاق را روشن تر کنند، بنابراین برای ایجاد توهم فضای بزرگتر مفید هستند. بعلاوه، همچنین در چیدمان گِلَم فوق العاده مهم هستند. چه بخواهید آینه ها را بالای میزهای کنار تخت خود آویزان کنید (و به آنها اجازه دهید مانند پنجره عمل کنند) یا یک آینه بزرگ و تمام قد برای تکیه دادن به دیوار بیاورید.

از چاپ های حیوانی استفاده کنید

شما می توانید با چاپ حیوانی اتاق را تزئین کنید و اگر جایی برای امتحان کردن آن وجود داشته باشد، اتاق خوابی پر زرق و برق است. این گونه چاپ همانقدر که هیجان را انتقال می دهند، ظرافت را نیز نشان می دهند.

آن را تک رنگ کنید

برای ایجاد لوکس ترین ظاهر، پیشنهاد می کنیم که به یک پالت رنگ خنثی متعهد بمانید تا همه چیز را آرام نگه دارید. برخی از نمونه‌های آن لایه‌بندی رنگ‌های بژ و خاکستری است که ته رنگ و خانواده رنگی گرم یا سرد مشابهی دارند.

انتخاب الگوهای مختلف

بازی متفکرانه با الگوها راه دیگری برای اضافه کردن کمی زرق و برق به اتاق خواب شما است. می توانید این کار را با ملافه، دیوارپوش، فرش و موارد دیگر انجام دهید.

با استفاده از خزهای مصنوعی روی مبل‌ها، صندلی‌ها و تخت‌خواب‌ها، جذابیت لوکس اتاق خواب خود را داشته باشید. خز مصنوعی نرم و مجلل با حس لامسه بازی می کند تا آرامش را تشویق کند و آسایش را القا کند.

تخت خود را قاب کنید

کمدها، میز خواب ها و آینه‌کاری ظاهری چندلایه ایجاد می‌کنند که هم شیک و هم پیچیده است. سعی کنید تخت خود را با آینه‌های بزرگ یا میز خواب ها قاب کنید تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.

سر تخت خود را به نقطه کانونی تبدیل کنید

ارتفاع سر تخت خود را دوبرابر کنید تا واقعاً فضا را اشغال کند و به اتاق شما یک هتل پنج ستاره واقعی بدهد. ملافه را ساده نگه دارید تا چشم را تحت تأثیر قرار ندهد.

یک پالت منسجم پیدا کنید

اگر می خواهید اتاق خواب شما گران به نظر برسد، از یک پالت منسجم استفاده کنید. این کار ظرافت بیشتری به اتاق می بخشد، به خصوص اگر رنگ های ظریف تری را انتخاب کنید.

سقف را رنگ کنید

حال باعث ایجاد حس رمانتیک و دلربایی در آن می شود. برای داشتن ظاهری جذاب، رنگی را انتخاب کنید که غنی به نظر می رسد، مانند بنفش ملایم یا سبز زمردی. سپس یک لوستر در مرکز آویزان کنید و از درخشش آن لذت ببرید.

استفاده از تن های نقره ای

حتی ساده‌ترین تن های متالیک هم عجیب و غریب و گران به نظر می‌رسد. تن های تزئینی طلایی یا نقره‌ای رنگی غنی و مجلل به طراحی می‌افزایند. طلای زرد گرم تضاد کاملی با مبلمان خنثی است، در حالی که نقره‌ای روشن اتاق را با درخشش ظریفی برجسته می‌کند.

استفاده از تخت های بزرگ

یک اتاق خواب شیک نیاز به یک تخت کینگ دارد که به اندازه کافی بزرگ باشد تا اتاق را در مرکز قرار دهد. یک تخت چهار پوستر یا یک پوستر با جزئیات منحصربه‌فرد را انتخاب کنید تا آن را از بقیه فضا متمایز کند، سپس ملافه‌های مشکی یا سفید با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا ظاهری شیک واقعی داشته باشید.

از محل نشستن خود نهایت استفاده را ببرید

اتاق خواب های بزرگ برای به تصویر کشیدن زیبایی شناسی پر زرق و برق عالی هستند، و اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در اتاق خود یک قسمت نشیمن داشته باشید، فضای اضافی اجازه می دهد تا آن لمس های غیرمنتظره را به تصویر بکشید. خواه یک بالش عثمانی پرزدار، بالش های تزئینی، یا یک صندلی براق و پر جزئیات، از این فضا عاقلانه استفاده کنید تا به اتاق خواب خود پرستیژ ببخشید.

بالش های کرکی را پیدا کنید

با بالش‌های پرزدار و کرکی با رنگ های منسجم و زیبا، جلوه گِلَم را تقویت کنید. مانند رنگ‌های غنی و اشباع مانند یک جفت آبی سلطنتی برای جلوه دادن بیشتر به فضا.

رنگ ها و بافت های غنی را انتخاب کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد زرق و برق در فضا، استفاده از رنگ‌ها و بافت‌هایی است که سطح بالایی دارند. برای اینکه لوکس به نظر برسند، لازم نیست گران باشند. تخت خواب موجود خود را بردارید و ترکیبی از شمع های مربعی جامد، بالش های طرح دار و یک بالش مخملی برای بلند کردن آن اضافه کنید. سپس، لوازم جانبی کنار تخت خود را با رنگ های انتخاب شده مطابقت دهید تا همه آن ها را با هم ترکیب کنید.

استفاده از ساتن

پارچه ساتن آن روکش براق و منعکس کننده نور را دارد که به طور غیرقابل انکاری جذاب است. با یک تخته سر ساتن، روتختی ساتن، و میزهای خواب متالیک با لکه های براق، به اتاق خواب خود ظاهری سلطنتی بدهید.

نورپردازی کنار تخت خود را ارتقا دهید

چراغ‌های رومیزی خسته‌کننده‌تان را با لوسترهای درخشان در دو طرف چارچوب تخت تعویض کنید. این نه تنها فضای گرانبهای میز خواب شما را حفظ می کند، بلکه روشی درجه یک برای ایجاد حس مجلل در اتاق است. و گلها را فراموش نکنید.شما می‌توانید به سادگی با یک گلدان با گل‌های رز مصنوعی، گل‌های آفتابگردان، یا هر کدام که ترجیح می‌دهید به فضای خود کمی جذابیت آنی (و ارزان) ببخشید.

از رنگ های جواهری زیادی استفاده کنید

رنگ های جواهری پر جنب و جوش و در عین حال مجلل، غنای بی نظیری را به فضا می بخشد. اتاق خواب زیبای خود را با لایه بندی رنگ های جواهری (مانند یاقوت کبود، آمیتیست و یاقوت) با وسایل نرم مانند ملافه و بالش تکمیل کنید. شما می توانید مبلمان خود را نیز هماهنگ کنید. رنگ های عمیق و بد خلق را با فلزات براق و دیوارهای خنثی تر متعادل کنید.

جسور باشید

هیچ راه درست یا نادرستی برای اجرای طرح گِلَم وجود ندارد، پس چرا جسور نباشید و پالت خوش خلقی را انتخاب نکنید که ظاهری ظریف و کمی با شکوه داشته باشد؟ برای مثال،استفاده از یک کاغذ دیواری مشکی بافت و هماهنگی آن با تخته سر مخملی بادمجانی، و استفاده از ملافه‌های مینیمال، سیاه و سفید که اتاق را براق و زیبا نگه می دارد.

مشاوره رایگان تلفنی