ایده هایی برای اتاق ناهار خوری سفید

ایده هایی برای اتاق ناهار خوری سفید
دسته بندی مقالات
برچسب ها

سفید نهایت خنثی است. دلیلی وجود دارد که بسیاری از صاحبان خانه و طراحان داخلی آن را دوست دارند. سایه همه کاره اغلب فضاهای کوچک را بزرگتر می کند، به خصوص به این دلیل که می تواند نور را منعکس کند و چشم را فریب دهد. با رنگ سفید مناسب، فضاها هم روشن‌تر به نظر می‌رسند و هم به شما این امکان را می‌دهند که با اکسسوری‌ها و دکوراسیون داخلی به هر رنگ یا سبکی که دوست دارید بازی کنید. این همان سایه ای است که می دانید از آن خسته نخواهید شد و در هر اتاقی از خانه، از جمله اتاق غذاخوری، تمیز و ساده به نظر می رسد.

به خاطر داشته باشید که رنگ سفید یک اندازه نیست. از هر طراحان بپرسید: طیف وسیعی از سایه های سفید وجود دارد. از رنگ زرد گرفته تا سفید تخت، مهم است که در انتخاب رنگ آن در نظر بگیرید که چه نوع حال و هوایی را در فضای ناهارخوری خود دارید.

به سراغ یک میز ناهار خوری سفید براق بروید

میز ناهارخوری سفید راهی سرگرم‌کننده برای روشن‌تر کردن فضا است و به مهمانان  این امکان را می‌دهد تا با الگوهای چینی، ملحفه‌های رومیزی، چیدمان‌های گلدار و موارد دیگر سرگرم شوند.

علاوه بر آن همه چیز روی میز های سفید بیشتر به چشم می آیند.

مواد آلی را اضافه کنید

مواد ارگانیک را اضافه کنید تا اتاق ناهارخوری سفید خود را با حس طبیعت ترکیب کنید. به لامپ های حصیری، چمن پامپاس، صندلی های ناهارخوری از چوب تیره و میز پیک نیک مانند فکر کنید.

تن های گرم تر را انتخاب کنید

هنگام انتخاب رنگ سفید برای اتاق ناهار خوری به این نکته توجه کنید که ممکن است بهترین کار این باشد که از سفید خشن دوری کنید، زیرا آنها اغلب می توانند اتاق را بالینی و سرد کنند. به دنبال یک سایه ی کرم مانند در رنگ سفید باشید.

ایجاد کنتراست با قاب های سیاه برای پنجره

قاب های مشکی برای پنجره یک حال و هوای  کلاسیک به فضا می دهند که تغییر چشمگیری را ایجاد می کنند. آنها همچنین به تمجید از مبلمان یا دکوراسیون مشکی کمک می کنند.

استفاده از تنالیته های رنگی

رنگ سفید با سایر رنگ های خنثی به خوبی کار می کند. برای اینکه زیبایی طبیعی تری داشته باشید، کرم، خاکستری، بژ و چوب های روشن را در مبلمان خود بگنجانید.

افست خالص سفید با چوب طبیعی

با نصب صفحات چوبی خنک، یک دیوار سفید ساده را بشکنید. این فورا به چشم یک نقطه کانونی می دهد و به فضا کمک می کند تا احساس راحتی و جذابیت بیشتری داشته باشد.

یک دیوار گالری ایجاد کنید

بالاخره زمان آن رسیده است که از عکس های خانوادگی مورد علاقه خود به خوبی استفاده کنید. یک دیوار گالری که به خوبی طراحی شده است، در مرکز صحنه و پس‌زمینه سفید مسطح قرار می‌گیرد و جذابیت بصری (و احتمالاً شروع‌کننده‌های گفتگو) را در فضای غذاخوری شما ایجاد می‌کند.

آینه ها

آینه ها این توانایی را دارند که فضا را کاملاً متحول کنند، بنابراین اگر به دنبال کاری برای انجام دادن آن دیوار سفید خالی هستید، چند آینه آویزان کنید. آنها نور اضافه می کنند، یک دیوار سفید خسته کننده را می شکنند و یک توهم نوری ایجاد می کنند که باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد.

آن را با خاکستری جفت کنید

رنگ خاکستری و سفید، وقتی با هم ترکیب شوند، می توانند به اتاق غذاخوری شما ظاهری نشاط آور و باکلاس ببخشند.یک میز چوبی با رنگ خاکستری و کوسن های نشیمن خاکستری را در اتاق غذاخوری کاملا سفید خود امتحان کنید.

ترکیب رنگ سفید با نمای آجری

ترکیب رنگ سفید با دیوار آجری فضا را از حالت کسالت بار دور می کند و چشم ها متمرکز می سازد. این ترکیب باعث می شود تا دیوار آجری بدرخشد.

با یک قفسه بزرگ فضا را بشکنید

یک قفسه اضافه کنید تا اتاق را از هم بپاشید تا حسی سبک و مطبوع داشته باشید،استفاده از مواد طبیعی مانند چوب رنگ روشن، طبیعت را به ارمغان می‌آورد.

قفسه ها را با وسایل تزیینی مانند گیاهان، شمع ها، یا ظروف نوشیدنی که برای نمایش در نظر گرفته شده اند پر کنید.

کوسن های صندلی مشکی را انتخاب کنید

اگر فضای ناهار خوری سفید شما بیش از حد استریل است، کوسن های صندلی خود را با کوسن های مشکی تعویض کنید. این یک راه ساده برای ایجاد کنتراست و تمرکز بر روی ست ناهارخوری است.

از هنر برای شکستن دیوار سفید استفاده کنید

یک دیوار سفید بزرگ در اتاق غذاخوری خود دارید که نمی دانید با آن چه کار کنید؟ راه حل ما در اینجا است: هنر و بسیاری از آن. برای داشتن ظاهری تقریباً موزه مانند، عکس‌های مورد علاقه خود را در قاب‌های طلایی عتیقه قاب کنید.

قاب پنجره های چوبی طبیعی را انتخاب کنید

برای داشتن ظاهری خاکی، قاب پنجره های داخلی سفید استاندارد را با قاب های چوب طبیعی جایگزین کنید.

یک پالت کاملا خنثی را انتخاب کنید

یک پالت خنثی با رنگ‌های سفید، کرم و بژ، حالتی از آرامش ایجاد می‌کند، زیرا هیچ چیز برای جلب توجه فریاد نمی‌زند یا برای جلب توجه شما مبارزه نمی‌کند. از تن های کمی مایل به سفید استفاده کنید تا مطمئن شوید که فضا خیلی تیره به نظر نمی رسد.

بسیاری از سفیدها ممکن است به رنگ زرد، صورتی (گرم) یا آبی یا بنفش (سرد) متمایل شوند، بنابراین هنگام انتخاب رنگ خود به پالت رنگ خود توجه کنید.

برای قاب بندی فضا، پرده های سنگین آویزان کنید

با آویزان کردن پرده‌های طرح‌دار سنگین به‌عنوان راهی برای قاب‌بندی فضا و ایجاد نرمی، از یک اتاق کاملاً سفید استریل اجتناب کنید. اینها همچنین به عنوان نقاط کانونی عمل می کنند.

از رنگ سفید برای صندلی های سر میز استفاده کنید

صندلی‌های رومیزی با روکش سفید با هر ست ناهارخوری موجود می‌آیند و احساس رسمی و لوکس می‌کنند.

با کابینت سیاه کنتراست ایجاد کنید

یک کابینت چینی مشکی براق بهترین راه برای افزودن عمق زیادی به فضای ناهارخوری سفید است. به علاوه، برای خدمات رسانی به مهمانان کاربردی است.

ترکیب ساحلی

هیچ چیز مانند رنگ سفید روشن یا کمی آبی مایل به ساحلی نیست. با انتخاب صندلی‌های سفید و یک لوستر چوبی سفید به‌عنوان قسمت مرکزی، حال و هوای کامل ساحلی را به دست آورید.

گرما را با چوب تیره و رنگ های قهوه ای اضافه کنید

اگر اتاق ناهارخوری‌تان را سفید رنگ می‌کنید، می توانید رنگ سفید را با قهوه‌ای گرم جایگزین کنید تا گرما به اتاق اضافه شود. چوب متوسط و عمیق نیز حس روستایی تری را ایجاد می کند.

چراغ های روشنایی رنگی

اگر بقیه اتاق ناهارخوری را بی انتها و خنثی نگه می دارید، با یک چراغ روشنایی رنگارنگ کمی شخصیت را وارد کنید.

یک ظاهر تونال ایجاد کنید

با رنگ سفید گرم شروع کنید و سپس لایه‌هایی در سایه‌های کرم، قهوه‌ای مایل به زرد و مواد طبیعی برای ایجاد ظاهری خوش رنگ شروع کنید. این می تواند به خصوص در یک اتاق غذاخوری در شب دلپذیر باشد.

از آویز های حصیری استفاده کنید

آویزهای حصیری بهترین بافت هارا به یک اتاق ارائه می دهند. آنها هم در روز و هم در شب زیبا هستند.

با رنگ های زمینی تزئین کنید

دکوراسیون خاکی ذاتا آرامش بخش و دعوت کننده است و از رنگ های موجود در طبیعت الهام می گیرد. ترکیب رنگ های آبی، قهوه ای و سبز ظاهری آرامش بخش و دلنشین دارد.

یک نقطه کانونی رنگارنگ ایجاد کنید

یک اثر هنری روشن می تواند در فضایی عمدتاً سفید تفاوت ایجاد کند و بلافاصله به نقطه کانونی تبدیل شود. قطعات بزرگ با طرح های پر جنب و جوش و انتزاعی را در نظر بگیرید.

فضا را با گیاهان پر کنید

زندگی را به یک اتاق سفید خاموش با درختان گلدانی و گیاهان آپارتمانی جالبی که می توانید با فصل تغییر دهید، بیاورید.

یک قاب درب روستایی اضافه کنید

قاب درب چوبی روستیک به معنای واقعی کلمه این اتاق ناهار خوری سفید شیک را قاب می کند و به آن اجازه می دهد گرمتر و صمیمی تر شود. صندلی های چرمی سر میز این ظاهر را تکمیل می کنند.

یک پالت تمام سفید را با پرده های رنگارنگ جفت کنید

با آویزان کردن پرده های رنگارنگ با بوم سفید خالی که فضایی سفید است بازی کنید. وقتی بقیه پالت را خاموش و خنثی نگه می‌دارید، واقعاً می‌توانید روی سایه‌ها تمرکز کنید.

اجازه دهید نورپردازی شما با هم ترکیب شود

برای حفظ ظاهری کاملاً خنثی، دیوارکوب های سفید را انتخاب کنید که با دیوارهای شما ترکیب می شوند.

مشاوره رایگان تلفنی